MINŐSÉGPOLITIKA

A Soloron 40 Zrt. vallja, hogy egy szolgáltatás akkor biztosítja hitelességét, ha saját maga is a legkorszerűbb normákon alapul és fejlődik, ezért megvalósítottuk az európai minőségnormáknak, az MSZ EN ISO 9001:2015-ös elvárásnak való megfelelésünket, ami az alábbiak megvalósítását jelenti:

  • Kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink elégedettségének biztosítására, mind az előzetes ügyfél-tájékoztatás, mind a szolgáltatás folyamán.
  • Szolgáltatásainkat mindig az aktuális és környezetünkben leginkább jelenlévő igényeknek megfelelően alakítjuk ki.
  • Fokozott figyelmet fordítunk a munkatársak kiválasztására: minden egyes jelölttel előzetes elbeszélgetést folytatunk, leinformáljuk és próbamunkát végeztetünk velük.
  • Minden ügyfél véleményét megkérdezzük a szolgáltatásra vonatkozó elégedettségéről, és véleményüket felhasználjuk a szolgáltatás minőségének fejlesztésére.
  • Az eszközbeszerzés során a szolgáltatási célokat és a magas minőséget tartjuk szem előtt.
  • Szolgáltatásunkat szigorú szabályrendszerrel működtetjük, valamint fokozott figyelmet fordítunk a vonatkozó jogszabályok betartására.
  • Szolgáltatásunk minőségét állandó figyelemmel kíséréssel is biztosítjuk.
  • A magas tudásszint elérése érdekében saját munkatársainkat is állandóan képezzük, így mindig biztosítjuk minőségi tevékenységüket, melyek elérését a pontos célkitűzések, a rendszeres értékelések és visszacsatolások támogatják. Ez biztosíték üzletfeleink számára, hogy mindig a legjobb szolgáltatással állunk rendelkezésre.

INFORMÁCIÓBIZTONSÁGI ÉS SZOLGÁLTATÁSIRÁNYÍTÁSI POLITIKA

 

A Soloron 40 Zrt. tevékenységének elsődleges célja, hogy ügyfelei elégedettek legyenek a cég által végzett tevékenységekkel.
Ezt két fő cél elérésével kívánjuk realizálni:

  • a vevők számára megbízható és biztonságos partner legyen a Soloron 40 Zrt.;
  • a vevők részére tartós, jó minőségű megoldásokat szállítson a Soloron 40 Zrt.

Ennek elérése érdekében a cég vezetése törekszik arra, hogy:

  • a cég működésének biztonságát minél magasabban szinten tartsa, különös tekintettel az általános értelemben vett információ biztonságára;
  • a cég az ügyfelek igényeinek, lehetőségeinek és környezetének minél részletesebb figyelembevételével alakítsa ki javaslatát az alkalmazható megoldások részleteivel kapcsolatban.

 

Az információbiztonság és szolgáltatásirányítás célja a társaság tevékenysége során bekövetkező biztonsági incidensek okozta károk csökkentése és megelőzése, valamint az üzletfolytonosság biztosítása.
Ezért fontos, hogy az információt veszélyeztető kockázatokat folyamatosan kezeljük. Ehhez azonosítottuk a veszélyeztetett információs vagyont, meghatároztuk a kockázatokat és a maradványkockázatok szintjét, amit a védelmi intézkedések megvalósításával biztosítottunk. A kockázatok kezelését a cég folyamatosan végzi.

A cégvezetés fontosnak tartja továbbá, hogy a cég maradéktalanul megfeleljen a hatályos jogszabályi, szabványi követelményeknek, valamint a vállalt vevői követelményeknek.

A cégvezetés az információbiztonsági és szolgáltatásirányítási irányelveit a cég egészére nézve fogalmazta meg.

adminMinőségpolitikánk